1390/12/29 قلعه نویی: رمز موفقیت من صداقت وعشق است
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

من، به تراكتور به خاطر طرفدارانش و مردمش علاقه ويژه‌اي دارم. طرفداران تراكتور آدم‌هاي با لياقت و گرانقيمتي هستند گرچه امكاناتي كه در اختيار تراكتور هست در حد اين مردم خوب نيست. 

 او آنتوني رابينز فوتبال است، مربي‌اي كه دست به هر خاكستري كه زد طلا شد. براي امير قلعه‌نويي سال 90 همان سال خوبي است كه انتظارش را داشت البته منهاي يكي، دو اتفاق كه سرمربي تراكتورسازي در مصاحبه با گل به آنها اشاره كرده است. او بعد از قهرماني با سپاهان در تبريز هم با موفقيت پيش مي‌رود و قهرماني تيمش چيز عجيب و غريبي نيست. اتفاقي كه براي كمتر مربي فوتبال ايران رخ داده است در حقيقت بعد از علي پروين هيچ كس را نداشتيم كه كارنامه‌اش تا اين حد پر از جام و موفقيت باشد. او كه حالا در زندگي اجتماعي و مالي هم آدم بسيار موفقي است در تماس با خبرنگار گل بابت انتخابش به عنوان بهترين مربي سال توسط كاربران سايت گل خوشحال است و جالب اينكه آمار دقيق آراي خودش را دارد. شايد همين توجه به جزئيات است كه امير را به اينجا رسانده جايي كه براي همه مربيان ليگ آرزوست. مصاحبه ما با سرمربي سال را بخوانيد.
آقاي قلعه‌نويي كاربران سايت گل شما را به عنوان مربي سال انتخاب كردند.
از همه كساني كه به من رأي دادند تشكر مي‌كنم و البته از سايت گل كه چنين نظرسنجي‌هايي را مي‌گذارد. اين را بگويم كه لياقت كساني كه در نظرسنجي پايين‌تر از من قرار گرفته‌اند بيشتر از من است اما خب، مردم به من لطف دارند و من از اين موضوع بسيار خوشحالم.
آقاي قلعه‌نويي مي‌خواستيم از اينجا شروع كنيم كه راز موفقيت شما و پيروزي‌هاي پياپي‌اي كه در اين چند سال داشته‌ايد چيست؟
خواهش مي‌كنم ... مربيگري يعني عشق و صداقت و نظم و انضباط. به نظر من اين همه چيز مربيگري است، خيلي‌ها هستند كه اين حرفه را براي پول انتخاب مي‌كنند اما چيزي كه من با گوشت و پوست حس‌اش كرده‌ام اين است كه موفقيت تنها در شرايطي حاصل مي‌شود كه عشق و صداقت باشد. من هميشه سعي كردم با بازيكنان صادق باشم و به همين دليل هم هست كه بازيكنان در زمين فوتبال با قلبشان فوتبال بازي مي‌كنند و شايد بيشتر از توانشان خرج مي‌كنند كه من از اينجا از آنها تشكر مي‌كنم. به جز اين من هميشه دوست داشتم كه سال به سال پيشرفت كنم بنابراين از كمك دوستانم در خارج از ايران استفاده كرده‌ام و سعي كردم به روز باشم. در عين حال كمتر شده كه مسابقه فوتبالي را از دست بدهم و همين تماشاي فوتبال هم به نظر من مي‌تواند كمك خيلي خوبي باشد به هر حال دوره دوره ارتباطات است و آدم بايد خودش را به روز نگه دارد.
سالي كه گذشت سال موفقيت‌آميزي بود. اما حتما حسرت‌هايي هم داشته‌ايد درباره آن حرف مي‌زنيد؟
اتفاق مهم اين بود كه قهرماني آسيا را از من گرفتند سپاهان من تيم كاملي بود و مي‌توانست قهرمان آسيا بشود اما نگذاشتند اين اتفاق بيفتد. ما در 7 بازي آسيا 17 گل زديم و در سطح قهرماني بوديم اما نگذاشتند و اين از دست دادن قهرماني براي من بسيار تلخ بود.
شما به تبريز آمده‌ايد در اينجا اوضاع چطور است؟
آمدن به تبريز براي من اتفاق خيلي خوبي بود. من، به تراكتور به خاطر طرفدارانش و مردمش علاقه ويژه‌اي دارم. طرفداران تراكتور آدم‌هاي با لياقت و گرانقيمتي هستند گرچه امكاناتي كه در اختيار تراكتور هست در حد اين مردم خوب نيست. من به مسوولان تيم مدام اين را مي‌گويم كه براي قهرماني به چيزهاي بيشتر از تماشاگر احتياج است.
آيا در سال 91 قهرمان مي‌شويد؟
سوال بي‌نهايت سختي است. فعلا فقط به بازي فجرسپاسي فكر مي‌كنم، ما 6 بازي تا پايان ليگ داريم و بايد نهايت امتياز را از اين مسابقات بگيريم و منتظر اتفاقات خوب بمانيم.
آيا در تبريز مي‌مانيد؟
اين چيزها دست خداست بايد ديد كه چه اتفاقي رخ مي‌دهد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر